*LillaMeg* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Har et par spørsmål, visste ikke andre plasser en her og spørre.. Kan andre se brukerinformasjonen? Altså, navn,adresse og slikt? Og etter som jeg har skjønt, så bør man ta folat, kan man bare ta dette? Og skal man ta dette hele prøvetiden? selv om man kansje må prøve en god stund?
Krøllefrøken Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Det er ingen andre som kan se brukerinformasjonen din nei. Man skal jo være anonym her inne Folat er det bare å ta tror jeg, spiller ingen rolle om man prøver i lang tid. Tror ikke det er farlig for kroppen å få folat..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Hei og velkommen inn hit :-) Andre kan ikke se brukerinformasjonen din :-) Jeg tok folat en periode, men gikk tom og har ikke surra meg til å kjøpe. De sier det er spesielt viktig de første 12 ukene, men anbefaler at man tar det mens man prøver også. Ellers så er omega3 fettsyrer også viktig, både for deg og for bebien i magen :-) De selger fine tilskudd spesielt for gravide som inneholder alt man trenger. :-)
*LillaMeg* Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Okei, det var jo bra. Vil jo ikke at hele verden skal vite at jeg er her.. hehe. Fikk kjøpt folat igår, men det var folsyre. Det går vel for det samme?
Krøllefrøken Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg tror det går for det samme ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå