Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som strekkmerkefri mamma-to-be over..:S

Sto og kikket på meg selv i speilet pselig øye på badet, og da fikk jeg plutselig se at jeg har fått ei lita remse med strekkmerker på undersiden av navlen.. Uffameg! Jeg vet jo at det er heelt normalt, og at de lysner og alt det der, men nå har jeg faktisk gått og innbilt meg selv om at jeg ikke kommer til å få strekkmerker, hehehe..:P

Nå kan jeg vel egentlig bare gå og vente på enda fler, mens jeg febrilsk smører meg inn med Palmers anti-stretch marks lotion..;)

Er forresten i uke 29 imorgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Jeg er 34+4 idag- har ikke fått noen strekkmerker enda... Går og venter på at de plutselig skal komme.

hjelper det å smøre magen med salve? Syns jeg hørte at det ikke funker?

Skrevet

Der ser man jo et godt eksempel på at smøring IKKE funker ;)

Jeg er en av de heldige som ikke får strekkmerker tror jeg (bankibordet!), er i uke 36 nå og null merker. Fikk ingen sist sv.skap heller, til tross for en vektøkning på røslige 22 kg ;p

Skrevet

Bank i bordet her også, er på 4 dagen overtid..termin 15, og har enda ikke fått strekkmerker..men på det ene låret har det kommet 3 stk..heeelt greit!

Håper den lille velger å komme snart, for med min flaks popper det vell opp strekkmerker snart..hehe, og det på "overtid", IKKE rettferdig:P

Har smørt hele svangerskapet, weleda i dusjen , anti stretch mark/den sticken (fisj) fra bodyshop, ooog vanlig olje om kvelden.

Skrevet

Hehe, ejg vet ikke om det funker å smøre magen.. HELT sikkert ikke:P Men kan jo leve i troa om at det gjør det, og om det faktisk viser seg at det funker (jeg har ikke smurt meg mer enn EN gang hele svangerskapet, utenom to ganger idag da;)) så får jeg bare prise meg lykkelig for det;)

Neste gang jeg kommer til jordmor kommer hun ikke til å si at jeg har "verdens fineste mage" iallefall..hehe..:P

Er såklart ikke verdens undergang å få strekkmerker, men jeg må ærlig innrømme at det kom som et lite sjokk..hehe:)

Satser på det ikke kommer så fryktelig mange fler mot slutten, og OM det gjør det, får vi bare håpe de forsvinner/falmer etter ei stund:)

Lykke til dere to! Heldige om dere klarer dere gjennom svangerskapet uten å få ei eneste stripe på magen;)

Skrevet

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg blir LEI meg om jeg får strekkmerker, og jada, jeg vet at det er helt normalt og blabla :P

Men allikevel!

Nå har jeg klart meg i snart to svangerskap uten strekkmerker, så håper det holder de siste ukene også :P

Skrevet

jeg har strekkmerker fra a til å:/ uheldigvis:/

Skrevet

Jeg har fått litt strekkmerker på begge sider av magen. Og i natt da jeg var oppe for å lette på trøkket i blæra, så jeg plutselig at jeg har fått strekkmerker på innersiden av låra, rett over kneet lissom.. BAH... måte på hvor man skal få dissa merkene og da...

Skrevet

heldige dere som ikkje har fått merker..... hele magen min ser ut som ett vei kart..... å jeg har smørt meg hver dag:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...