Kleopatra og Cæsarion Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Har akkurat fått satt inn kobberspiral. Blødde endel første dagen, men dagen etter var blødningen så liten at jeg kunne bruke truseinnlegg. Etter tre dager med dette, har jeg begynt å blø mye igjen. Har andre opplevd dette? Ser for meg at jeg blir en av dem som bare blør og blør, og bare må ta den ut igjen....
mammatil3 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg har ikke hatt noen problemer med kopperspiral, har vært det beste prevansjonsmiddelet jeg har brukt. Liten blødning etter hvert.
fox`y Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 jeg har kobberspiral, er veldig fornøyd. blødde en del i starten, å mensen var veldig uregelmessig. Men nå er den som regel regelmessig. Jeg blør ganske kraftig,men d er vert d, for jeg tåler ikke noen form for hormoner. kostet meg 250 kr å kan ha den i mange år. veldig greit syns jeg.
Nickey Mouse Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg er av de som til slutt tok den ut igjen. Blødde og blødde. Mye blod en uke hver gang. Men hørt om mange som er kjempefornøyd. Var jo egentlig det jeg også, ingen hormoner og enkelt og greit, men...
Kleopatra og Cæsarion Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Ja, hormoner er ikke aktuelt...er jo ingenting annet å gjøre enn å vente på at det skal gi seg. Hadde bare vært så utrolig bra hvis dette hadde fungert på meg, da jeg ikke tåler hormoner i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå