Gå til innhold

Den posten den posten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de iallefall funnet ut hva som har skjedd. Hvorfor jeg ikke har fått all posten jeg skulle siste år. NOEN har vært inne på nett og bestilt oppbevaring i MITT navn!!! Det er lite kult å finne ut.

Som jeg sa til damen, vi har kun gjort dette en gang selv og det var i sommer da vi var borte i 3 uker.

Men NOEN har tydeligvis hatt behov for å lage dritt for meg og mine. Lurer på hvem det kan være jeg. Hun spurte om jeg hadde noen uvenner som var kapable til å gjøre noe sånt. Det fikk meg til å tenke. Som jeg sa; Jeg har ingen uvenner, men kanskje noen er uvenner med meg. Jaja....sa hun, det er ikke første gang at gærninger gjør desperate ting for å lage drit for andre!

Jeg grøsser av sånt og tenker at straffen nok kommer for en dag.

Men nå er det iallefall ryddet opp i. Jeg får posten min og jeg får jammen posten til flere også. Så nå må jeg leke postbud og få levert ut posten til dem som ikke får den. At det skal være så vanskelig da!!

Heldigvis har Posten nye rutiner slik at det ikke skal gå an å gå inn på nettet uten personnr for å "bestille tjenester" lengre. Etter å ha opplevd flere tilfeller av slikt som jeg har. Ekkelt at det finnes mange gærninger der ute!!!

Og så er jeg igrunnen glad for at ingen har stjålet identiteten min. For den tviholder jeg på;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du eller????

Det finnes mange gærninger, men så gærne????? Går det an da???

Godt du har funnet ut av det og godt det ordner seg, hadde vært gøy å visst hvem det er da;-)

Så gjenstår det bare som du sier, og tviholde på personnummeret ditt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...