Mia og gullgutten! Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Litt deppa etter jordmorbesøk nå... Er 39+3 i dag og fikk JM til å sjekke modning, men det var det lite av... Hadde liksom håpet at jeg var moden i hvertfall nå, så jeg var litt nærmere fødselen.. Er så sliten for tia, både i kroppen og i hodet.. Gruer meg volsomt til fødselen og vil bare bli ferdig med det. Men er ikke mye en kan gjøre for å fremskyde ting. Må liksom forbrede meg hver dag på at fødselen skal skje så jeg ikke blir tatt på senga, samtidig som jeg vet at det er lite sannsynelig at det skjer. Og det tar på å gjøre det hver dag.. Er jeg veldig rar som gjør dette, eller er det flere som forstår hva jeg driver med??
Amalie skal bli storesøster Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Spør om jordmor kan strippe deg. Det gjorde hun på meg forrige gang, og dagen etter var jeg mor! Veldig effektivt.
Mia og gullgutten! Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Må en ikke være moden før JM gjør det?? JM tøyde litt på meg i dag og fikk tappen litt mer bevegelig, og litt lenger fram..
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Det kan hende hun strippet deg da hun tøyde. Jeg var på kontroll i dag og har termin i morgen. Gynekologen kunne komme de de " festlige" nyhetene at babyen ble over 4 kg og at livmorhalsen var lang og lukket... Ikke moden her i gården altså. Hun "røsket" i livmorhalsen og det var supervondt så jeg håper det har noe for seg. Jeg ble strippet sist svangerskap og da fødte jeg to dager senere så vi får se om det hjelper noe denne gangen. Litt til trøst så sa hun at selvom det er umodent i dag så kan riene starte i morgen og da kan modningen være i gang på et blunk. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå