Gå til innhold

6uker igjen,andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har lagt klart noe nå? jeg venter nr 3 og har alt i hus men mesteparten står på lofte, gjerne en ide og begynne å ta ner kler og vaske dem så jeg slipper å stå i slutten å gjør det .hvordan er formen jenter ? jeg er til tider ganske sliten,avogtil kvalm og lei men det går. begynner å grue meg til fødselen. håper så inderlig at det går fint,satser på det. lykke til videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så og si alt klart her.....venter nr 2, så har jo en del......til og med begynt på sykehusbaggen....hehe er alene nå, så føler jeg må få alt i orden.. Er også ferdig med alle julegavene....:-)

Gruer meg ikke så veldig til fødselen, satser på at det g¨år fint...

Lykke til videre du også!!!

Skrevet

Jeg har også nesten 6uker igjen (er 34+4, så det blir 5,5uker). Vi har vugga, vogna, bilsete og andre sånne store ting klart, men jeg har ikke vasket opp noe tøy eller pakket baggen enda. Hadde kanskje vært en idé å gjøre det snart... Jeg er så spent på når det hele setter igang, hvilken dag det skjer, og hvordan alt blir! Gleder meg sånn til å holde lillejenta i armene!

Skrevet

Har termin 1 jan, og har ikke gjort noe klart enda, men har alt tilgjengelig i boden. Henter voggen på vei hjem fra sykehuset, og klærne vasker jeg når jeg går i permisjon. Har det meste jeg trenger, i alle fall hvis jeg får jente:) Vogna bruker minsten på 14 mnd enda, så må nok ha en søskenvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...