Gå til innhold

Julebord med partne er en styggedom

Anbefalte innlegg

Skrevet

...utelukkende konstruert for å forsøksvis holde skilsmissestatistikkene nede. Nå ser vi jo at det ikke fungerer spesielt bra, ergo bør det avskaffes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fikk invitasjonen til jobbens julebord i dag.

Du godeste, da får jeg sjekke kassa.

Skrevet

Altså, som vanlig har jeg ikke tid til jul før i desember, selv om jeg burde ha begynt å forberede meg i august.

Julebord.. Brrr...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Julebord i seg selv er ikke noe jeg verdsetter høyt, men jeg synes disse diverse arbeidsstedene/organisasjonene/fritidsklubbene o.l. burde utvise litt hensyn og juleglede overfor sine kolleger. Hvor stusselig (og pinsamt) påminnende er det ikke når man allikevel må gå alene. Det er frekt, det blir en aften hvor de priser ensomheten og ser på de stakkarslig få som sitter der ene og alene. Føler det er mer uthenging på arbeidsplassen enn et forsøk på å holde skilsmissestatistikkene nede. "Se hva jeg har som ikke du har".

Skrevet

Jeg derimot synest det er en fin anledning for oss til å møte hverandres arbeidskamerater og få ansiter til de navnene en hører om til dagen. Og jeg mener det er en fin måte å møte familien til dem en arbeider med, igjen for å få ansikter på navnene.

Det er en gammel tradisjon som desverre er på vei til å forsvinne, mer og mer julebord enten uten partner, eller det er mange jobber helt uten sponsa julebord, der en bare går sammen ut på byen etter jobb en fredag. Det er jo unektelig litt stusselig.

Synest det er en fin ting at arbeidsgiver spanderer en koselig aften på sine ansatte med respektive. Så jeg er helt for julebord :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...