lisabet med gutt og jinte © Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Er 100 % sykemeldt og har en på 20 mnd, men prøver å få med meg noen favoritter ila uka... merkelig nok blir det minst tv-titting på dagtid da h*n er i bhg eller sover. Ellers må jeg se: Sykehuset Luksusfellen som begge heldigvis er på web-tv Jakten på kjærligheten Grey`s Hotell Cæsar
lchristin-nydelig tulle Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 hehe ja her går det i tv titting. det viktigste er home and away... har sett på det i 15 år... til og fra naturligvis..hehe ellers er det jordmødrene,greys,csi hotell cæsar når jeg kommer på det og robbinson.
skurven Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Ser på ALT jeg! Jordmødrene Jakten på kjærligheten Akutten Sykehuset Top Model 71 grader nord Ylvis Luksusfellen Hellstrøm Unge Mødre Hjelp vi er nygift Sex and the city + masse mer! Godt vi har dekoder med hard disc!!!
Amalie skal bli storesøster Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jøss, er det noen som fortsatt ser på Cæsar?? Jeg ser Prison Break på torsdager, ellers må jeg få med meg nyhetene;) Gjerne lokalnyhetene også, men de er midt i leggetid så det går ikke alltid.
Collette Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg må se sykehuset, jormødrene i Sverige og Home & Away.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 må og må.. jeg ser på det hvis jeg er hjemme liksom cæsar sykehuset innimellom jakten på kjærligheten luksusfellen grey's unge mødre
Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 glemte hellstrøm og 71 grader nord. hehe
Krissy78 Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Mandag er absolutt TV dag :-) Da er det Top Model og Akutten. Skulle ønske at jeg ikke var stå trøtt for da kunne jeg fått med meg Sex og singelliv også :-) Ellers ser jeg Hellstrøm og Prison Break på torsdagen.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 luksusfellen er helt genialt. ellers ser jeg på What about brian, jakten på kjærligheten, Grey`s, Åndenes makt, og diverse ryddeprogrammer. Brothers and sisters, synes det er synd de sluttet med medium.
FruBoger fødeklar Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Her går det i alt av CSI Jordmødre Unge Mødre Chuck My name is earl House Sykehuset Spiller inn på dekoderen på kveldene, så titter jeg dagen etter når jeg er hjemme alene:) Noe har jeg lastet ned på dataen.. kan ligge i senga å titte litt:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Ser på hvis det passer: Jordmødrene 71 grader nord Hellstrøm
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Hahahaha! Jeg ser og på ALT! Mandag : Dr. Phil, Rachael Ray, Gilmore Girls, Xtreme makeover, Akutten(reprise), Sykehuset, Top Model & Ylvis møter veggen. Tirsdag: Dr. Phil, Rachael Ray, Gilmore Girls, Xtreme makeover, Akutten(reprise), Sykehuset, CSI. Onsdag: Dr. Phil, Rachael Ray, Gilmore Girls, Xtreme makeover, Akutten(reprise), Luksusfellen, Torsdag: Dr.Phil, Rachael Ray, Gilmore Girls, Xtreme makeover, Akutten(reprise), Sykehuset, Hellstrøm rydder opp, Ungkaren. Fredag: Dr. Phil, Rachael Ray, Gilmore Girls, Xtreme makeover, Akutten(reprise), og selvfølgelig gullrekka; Beat for beat, nytt på nytt og Senkveld. Nå når jeg har skrevet opp alt dette, gikk det opp for meg at jeg ikke har noe liv, og trenger å komme meg mere ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Altså, jeg ser ikke alt dette HVER dag, men det er gjennomsnittet. Og hva jeg vet går, som jeg godt kan sette meg ned å se på! O_o )
maibaby2012 Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Jeg prøver å få med meg 71 grader nord. CSI er litt spennende å se også da.
stinky-monkey Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 Det er bare et program jeg følger med på, som jeg ikke må gå glipp av, og det er Grey's Anatomy på tirsdager. Ellers ser jeg veldig lite på tv. Ser av og til litt på Oprah og Dr. Phil på dagtid, om tv'en står på. Ellers er jeg mer på internett enn tv titting :-)
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Greys Anatomi og Gossip Girl,helt klart;) så jeg håper jeg ikke føder på en tirsdag eller onsdags kveld...he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå