*bolla pinnsvin* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Har en som kommer til å være tre år når han blir storebror og tenkte det kunne være en grei måte å introdusere "tema" på og på et nivå som gjør at han kanskje kan forstå litt av det hele.
flypapir Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Vi har kjøpt en til jenta vår som heter "I magen bor en baby". Den er ganske artig og illustrerende...
flypapir Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Står litt om den her; http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=90020
Oi ..! Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Sjekk tråden min som jeg la ut for kort tid siden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139136557
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Den så morsom ut Takk for hjelpen, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå