En liten mamma Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jordmor anbefalte meg å få tak i et bekkenbelte -hvor kan jeg få kjøpt det? Syns jeg husker å ha lest et sted at slike belter må spesialtilpasses? Koster de mye? Og er det god støtte og hjelp i et slikt belte? Takker for svar!
Prins&Prinsessa Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Neida, dette er kjempe enkelt og koster veldig lite og hjelper veldig mye Jeg kjøpte mitt hos nitec i stavanger. www.ronda.no der får du kjøpt bekken belte til 370,- Jeg bestilte det før 13.00 en dag og dagen etter lå det i postkassen (bor i bergen da) Jeg har værtfall VELDIG god støtte i det beltet. Kan faktisk begi meg ut på små turer med familien uten å være helt ødelagt etetrpå. Kjempe deilig og ikke få så vondt av å bare gå litt Lykke ti l:)
Magehus Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Heisann. Fikk tips fra fysioterapaut om å skaffe bekkenbelte. Har har god nytte av det. Fikk beskjed om at jeg burde gå til bandagist å kjøpe, da de tilpasset det til meg. Bandagisten var veldig flink. Fikk mulighet til å teste og evt. bytte til annet om det ikke var helt rett passform. Det var det imidlertid. Kostet drøye 900 kroner. Har som sagt hatt god nytte av det! Spesielt når jeg går.
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 hei. jeg kjøpte mitt bekkenbelte på apoteket. betalte ca 400 kr for det. det var et elastisk,slik at en kunne bruke det gjennom hele svangerskapet:) det var kjempebehagelig å ha p,og hjalp meg mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå