MissAntrop Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Som ikke klumper eller drysser, men forlenger og gjør vippene fyldige og flotte!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Lancome Hypnose!!! Ingen over, ingen under, og ingen ved siden av!! Er helt super, bytter aldri merke mer!!
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes den har så ekkel børste jeg, men blir vel vant til det også..... Ellers så leter jeg etter den perfekte mascaraen jeg også.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Er fornøyd med MaxFactor jeg
Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Diorshow Blackout er helt grei. Lash Queen av Helena Rubinstein har jeg brukt i flere år og vært veldig fornøyd med...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Den nyeste til Dior er helt super! Har lett lenge jeg også, men nå har jeg funnet min mascara.
MissAntrop Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 Hva heter den til Dior da, husker du det?
Bøggly Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Lancome L'extreme! Den beste jeg har hatt!
Oi ..! Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Diorshow Ionic ble kjøpt inn før helgen, og jeg er veldig fornøyd Gir masse volum og lengde, men verken drysser eller sverter. Gir omtrent samme resultat som Diorshow Blackout, men Ionic er enklere å påføre pga børsten (som er av "den nye" typen), og børsten vil jo naturlig nok holde formen også. Er du ute etter en mascara som separerer vippene og gir god lengde (men ikke spesielt mye volum), og som dermed passer som "dagtidmascara", anbefaler jeg sterkt Le 2 fra Guerlain Eneste aberet med den, er at en også bør kjøpe sminkefjerneren fra Guerlain. Mascaraen sitter så godt at den er noe vanskelig å få av, selv med sminkefjerneren fra Lancôme eller Shiseido. Kjøp den fra Guerlain, så unngår du irritasjon
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Kan ikke annet enn å fullt og holdent signere det Mammas go'klump sier over her. Ingen maskara kan måle seg med Lancome hypnose!
Maaaamy. Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Lancome hypnose på meg også YSL har en som jeg liker godt også, men siden de har sluttet å selge det merket i den nærmeste byen jeg reiser til, så blir det Lancome hypnose jeg sverger til... Kjøpte forresten en ny type fra Lancome i går, en med viberasjon, som en skulle kunne oppnå løsvippe effekt med, dersom en la på flere lag og jobbet litt med den. Skuller være helt fantatisk. Har ikke prøvd den endra, så vet ikke om det er bortkastede penger....
mumtobe09&10 Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 YSL Faux Cils!!! Ingen over, ingen ved siden!
miria79 Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Lash Queen fra Helena Rubinstein er helt klart min favoritt! Den utfyller absolutt dine kriterier også..
* 5 om dagen * Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 max factor og i.d. minerals, de synes jeg er like godt, så de bytter jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå