ana baroma Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 jeg gjør det:) Både litt klær og andre ting, i dag fant for eks mannen en kjempefin dressjakke til 20 spenn... Så ikke brukt ut en gang! Vi har kjøpt masse møbler der, da jeg flytta fra exen møblerte jeg en hel leilighet med brukte møbler og ting. Ble en billig innredning av det. I fjor kjøpte vi slalomstøvler til eldste for 100 kroner, greit når han er i voksealderen. Vi kunne sikkert handla mye nytt, men det får være vår måte å være miljøvennlig på
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Ja, vi er på Fretex med jevne mellomrom. Finner stort sett et eller annet når vi er innom. Syns det er kjempe spennende å gå å kikke. Også veldig glad i å gå på loppemarked på sommeren og høsten. Ettersom vi bor langt unna min familie, så fant mamma ut at hun skulle kjøpe en ekstra vogn som vi kunne ha der, så slapp vi å drasse med vogn hver gang vi skulle dit. Vognen ble kjøpt brukt butikk til 150 kr, en teutonia vogn. Fungerer kjempe bra den..
ana baroma Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Ja, å kjøpe vogn på sånne steder kan være et kupp!! Kjøpte ei Simo (riktigok ganske gammel, men fin) for 150,- til svigermor. Så da slipper vi å drasse med vogn hver gang hun skal passe ungen vår og de andre barnebarna. Nå er jeg på jakt etter en tripp trapp:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg har også kjøpt liten sånn shopping trille på brukt butikk til 50 kr.. Den var kjempe fin, så nesten ikke brukt ut.. Min venninne kjøpte tripp trapp stol på Fretex til 185 kr, riktig nok var den rød, og litt slitt.. Men den fungerer fint på hytta dems.
Northernlights Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg gjør det. Men det er ikke sånne lervete klær og utslitte ting, men fine ting jeg finner. Og det er det mye av. Utrolig mye fint man kan finne,. Jeg har kjøpt alt mulig på fretex. Og er man miljøbevisst som du sier, så handler man brukt. Sier man at man er det, men ikke handler brukt innimellom, da er man en hykler ;o)
NoDoubt Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg kan gjerna handle brukte ting men da blir det på finn.no. Klær og sko hadde jeg ikke kjøpt brukt.
ana baroma Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 Vi handler heller ikke sko som skal brukes mye. Men pensko til ungene forsøker vi å finne der. Kjøpte flunke nye pensko til guttungen i fjor til jul for 300,-. De ble brukt to-tre ganger toppen, og nå må han ha nye... Da kan han heller få et par pent brukte til en femtilapp. Jeg har heller ikke handla så mye klær, men har i det siste fått mer sansen for det. Mye fint, det er rent og helt, nyrenset og greit.
Gjest Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Er evigheter siden jeg gjorde sist. Nærmeste Fretex ligger i stor by så det blir raskt utplukket for de fineste tingene og jeg vil ikke kjøpe brukt bare for å kjøpe brukt, må være fint/brukbart også. Men er flink til å bytte klær jeg er lei av med venninner/kolleger og har masse arvede klær og brukt utstyr til småtten. Tror en av de få tingene vi kjøpte nytt til ham var bilsetet, det ville vi ikke ha brukt.
ana baroma Skrevet 20. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2008 Nei, det med bilstol er jeg enig i:) Og klart man kan være kresen på brukthandelen også! Ingen ting i veien for det... jeg er veldig kresen, bare så det er sagt:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Er ikke fretex i nærheten hvor jeg bor så blir ikke til det. men har ikke noe i mot å handle ting der. Hender jeg er innom og kikker litt hvis jeg er i en by hvor det er fretex butikk, men er lenge siden nå. Men kjøper ikke sko brukt/ vil ikke arve sko heller til barna mine. Heller hadde jeg ikke kjøpt bilseter til barna der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå