~sjiraff~ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Vi klarte (dvs min bedre halvdel) å feste noen gavekort på en magnettavle med magnet.. Tok oss noen sekunder før vi skjønte at det var fryktelig dumt! Noen som vet hvor mye som skal til før de er avmagnetisert? Får ikke sjekket de på nett, så må dra dit for å sjekke (ikea).
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Holder med en kjøleskapsmagnet. Dere bør krysse fingrene nå.
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Men hvis jeg ikke tar helt feil så må magneten være nær stripa..
Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 uh! Kjedelig. Håper dere har kvitteringen!
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Oi oi.. det er nemlig ett gavekort og en tilgodelapp på tilsammen 4000kr, så rimelig surt om det er borte ( Men de kan vel kanskje se på ikea hvorvidt kortet er brukt eller ikke? *krysse fingrene*
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Oj oj oj, da hadde ikke jeg klart å sitte rolig stort lenger, men heller løpt til IKEA med en gang. Er det avmagnetisert så er jo all data borte, så tviler på at de har noen måte å sjekke dette på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå