Gå til innhold

Dere som vet kjønnet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke vært på ul enda. Men fikk høre at pulsen t fostet var 146 i dag. Er i uke 18 nå.

Noen som vil dele puls og kjønn???

En myte sier jo at puls >140 er jente og <140 er gutt.....................

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Da kan jo jeg avlive den myten for deg ;)

Gutten min lå jevnt hele svangerskapet på 150-155

Jenta i magen ligger jevnt på 150-155 ved hver kontroll :)

Skrevet

Jeg mener på erindre at pulsen det da er snakk om er den babyen har rett før den blir født. Når jeg ser på helsekortet for gravide fra mine to svangerskap, ser jeg at pulsen var høyere de første månedene enn på slutten. Min eldste gutt hadde puls på 140 i begynnelsen og på slutten 134. Min andre gutt hadde puls på 140-160 i begynnelsen og rundt 130 på slutten. Ergo, sluttmålingen kan stemme med myten, for vår del.

Jeg har kun hatt en måling denne gangen og den var på 144 - jeg vet ikke hva det blir, men følelsen sier en gutt til.

Skrevet

Hei.

Vet ikke om den myten stemmer jeg, men jeg hørte hjertelyden i min uke 13, og da lå den på 152 begge gangene.

Var på ul i går, og det viste tydelig at det er en gutt.

Men kan jo være at det stemmer bedre rett før fødsel da.

Skrevet

puls på 132 og venter jegnte. Men gangen etter var den på 149:)

Pulsen lå alltid over 140 med gutten vår...

Skrevet

Puls på 144-160 jente

Skrevet

det sies at dette skal stemme, men min gutt ligger konsekvent over 150. på ordinær ul lå han helt i det øvre skikte, som skal væe der jentene er.

tror denne myten er like sann som alle de andre:) har til og med hatt to ul, så jeg vet at det blir en gutt hos meg. og hver måling av hjerterytmen, viser seg og være høy... men det sies jo også at aktive babyer har en høyere puls, nettopp pga aktivitetsnivået. og jeg skal si at det stemmer her i gården!!! og alik har han vært siden uke 15... er i uke 27 nå.

så ikke stol på denne myten du:) vent til du har vært på ul:)

Skrevet

Jenta i magen min har en puls på 136.

Skrevet

Jente som ventes denne gang, og pulsen var 145. Forrige gang litt høyere, jente da og..

Skrevet

Min lille ligger på 140 og 150, men det kan jammen være gutt likevel.. for ett eller annet var det iallefall mellom bena.. selv om vi så de såkalte hvite streken på UL'en før.. ikke vet jeg, er bare å vente å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...