FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hvor ofte vasker h*n? Hva vasker h*n? Hvor mye betaler dere? Det er hvit vaskehjelp jeg er interessert i altså-
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Har nettopp fått et tilbud som jeg er usikker på om jeg skal takke ja til. Men det er vask av ca. 160 kvm Da er det i tillegg til vanlig vask inkl. gulvlister, dørblader, fronter på kjøkken og badromsinnredning, støvtørk, risting av tepper og så husker jeg ikke mer. Men det koster 846,- pr. gang. Og da får man vikar ved sykdom ol. Dette er inkl. mva
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Det var forholdsvis dyrt ja, men man må kanskej opp i såpass. Vi har bare 100kvm, men jeg er jo interessert i at de skal ta litt mer enn bare gulvet.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ja det er jo dyrt, men på en annen side så er det jo ca. 1700,. pr.mnd om man tar hver 14.dag:-) Men jeg har foreløpig bare sjekket et firma, men de spriker kanskje ikke så mye i pris?? Ja det er jo de kjedelige tingene som gulvlister og slik som er greit å få tatt. De beregner ut i fra ca. tid. Så for dere blir det muligens noe billigere. Det er jeg som er første anonym her, vet ikke helt hvorfor jeg trykket på anonym da....... Liker meg best med nick jeg:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Hvordan kom dere frem til prisen? Har de vært hos dere og sett? jeg har prøvd å se priser på nettet men det ser ikke ut til at det er vanlig å legge ut prislister på hjemmesidene.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Ja, er den støvtørken i et minimalistiks hjem?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Ja de var på befaring hjemme hos oss, det var helt uforpliktende:-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Vi har "svart" vaskehjelp. Betaler 125 kr timen,
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Vi har "svart" vaskehjelp og betaler 100 kr timen, du er jo ikke intr i det, men kan si noe om hva hun gjør. Vi betaler for 4 timer hver uke, men som regel har hun gjort det unna på 3 timer. Hun støvsuger alle gulv, vasker alle gulv, tørker støv over alt (også utenpå dørerer og kjøkkenskap), bad og det meste. Huset er ca 250 kvm netto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå