Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 De hadde det for 2 uker siden i hvertfall, har aldri prøvd den så aner ikke hva den smaker.
Oi ..! Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg satser alt på at de har pepperkakedeig på IKEA i år som alle andre år... Jeg pleier nemlig å ha noen venninner her 1. søndag i advent på pepperkakehuslag. Jeg tar meg fri fra jobben et par dager og steker opp alle deler til x antall pepperkakehus (har tegnet mønster selv, så husene blir *store*), og så tar venninnene med seg pynt. Jeg holder melisglasur og hjelper til med å lime husene sammen. Det er en skikkelig hyggelig tradisjon, så ingen av våre barn kommer noensinne til å få gleden av å bygge pepperkakehus ... :-S Deigen er veldig god, så jeg anbefaler den sterkt
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Ikke smakt den .. Men var innom Ikea i går og da var det flere lass med pepperkakedeig på plass.. =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Pepperkakedeigen er kjempegod på alle mulige måter! Den er også veldig fin for de som har melkeallergi da den er laga uten melk eller melkeproteiner!
£adybird Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 hadde ihvertfall på furuset på for 1 uke siden, men den smaker dritt. Blanding av zalo og parafin.... Men jeg har ikke smakt på den på 2 år. Den kan jo ha blitt bedre med åra:)
*venter nr. 2* Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøpte pepperkakedeig på IKEA for over en mnd siden. Da jeg kom hjem så jeg at den gikk ut på dato 11.12.08. Men andre ord så varer den jo ikke frem til jul engang... Jeg bakte pepperkaker i går og jeg synes deigen var VELDIG klissete, så det var godt jeg hadde mel å tilføye.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Jepp, det har de, og den er kjempegod! Før kjøpte vi alltid fra den lokale bakeren....til fysj og føj-pris *kremt*, men ikea sin er MINST like god, og koster bare littegranne jo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå