mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 jo fler jo bedre, liker ikke julerushet i desember jeg..... Så hvis jeg kan gjøre meg ferdig i november er jeg veldig fornøyd:-)) Jeg liker rett og slett ikke for mye julestress..... Dessuten kan vi ikke stoppe tiden, den 24/12 kommer enten vi stresser eller ei. Mulig den kommer litt raskere om vi stresser veldig????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg pakket inn en haug med gaver for et par uker siden og det er så deilig å være godt i gang! Orker heller ikke stresset som ofte følger med en høytid som heller skal være fylt med ettertenksomhet og harmoni i kropp og sjel. Og julesangene har vi begynt å øve på, litt snacks er i hus og ferdig laget. Oster er kjøpt inn i utlandet og fryst ned til deilige lunsjer. Så får vi prøve å ta resten litt pø om pø:-) Jul blir det okke som:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg klarte det kunststykket å tilbringe veldig mange timer på ski storsenter på lørdag, og kom hjem med hvor mange julegaver...? 0............... Men Jojo synes det var veldig morsomt med de to puslespillene hun fikk... og de tre teletubbies figurene... og og og og :-/ jaja... ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå