Gå til innhold

Får ikke være medlem her heller. Tusler videre til september forhåpentligvis...


Flo_Isak

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har skrevet endel innelgg her den siste uka. Akuratt ei uke siden jeg fikk vite at jeg var gravid. Gleden var kjempestor over at jeg ble så raskt gravid etter sa 5 september. MEN - gleden var kortvarig. Allerede torsdag morgen hadde jeg antydning til blødning. Disse blødningene økte javnt hele helgen. Har tatt blodprøver for å måte hcg nivået i blodet både søndag og i går, og hcgnivået hadde sunket fra 9 til 1, noe som betyr at min andre sa er et faktum. Jeg har laget en blogg om min vei, som dere kan følge med på om dere ønsker det! Adressen til denne siden er www.vaarvei.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var trist! :-( Jeg har fulgt med innleggene dine, og håpet i det lengste at det skulle gå bra for deg, men skjønner at det er tungt nå ja. Har opplevd både SA og MA selv, så vet at dette er fryktelig.

Føler med deg, og håper at du blir like fort gravid igjen som sist.

 

Lykke til videre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken Bettamor-venter nr 2

Nå har det gått over ett døgn siden jeg fikk det endelige svaret, men jeg har jo ant hva som har vært på gjære siden fredag. Fint og bare få et svar. Ha et holdepunkt midt oppi alt. Det er rart og tenke på hvordan emboyeret bare kan forsvinne, hva gjør jeg galt, hvorfor vil det ikke bli inni meg. Kan jeg gjøre noe annerledes, hva skal jeg gjøre neste gang jeg blir gravid. Hvorfor for jeg aldri oppleve stor gravid mage. Jeg rakk aldri bli kjent med den lille inne i magen. Jeg har så mange tanker. Man kan bli gal av og tenke...

Vi vil også bli foreldre, hvorfor er det nettopp vi som mister....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du tenker slik. Helt normalt. Man blir så psykisk nedbrutt at man aldri tror man kommer opp igjen. Bare tenker og gråter. Men eneste faste holdepunktet man kan holde på, er at det var noe galt med fosteret og at kroppen ordnet opp selv.

Du får prøve å trøste deg med at du blir iallefall gravid, og du har mange mange sjanser igjen enda.

Vet det er utrolig tungt nå i starten, vært der selv. Men etterhvert så vil du merke at det går bedre og bedre. Du er jo så ung enda. Hadde kanskje vært værre hvis det skulle gå flere mnd/år mellom hver gang du ble gravid, mange av dem også...

Du skal vel se at det blir din tur til å oppleve en voksende mage snart.

 

Ønsker deg masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...