Gå til innhold

Trenger hjelp til eksamensstoff! Ang. BNP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har bra kontroll til eksamen, men det er ett punkt jeg ikke får til..Hvordan beregner man den prosentvise vekstraten til BNP (feks fra 200-2001)?. Noen som kan sette opp en likning eller formel for meg, så kan jeg bare plotte inn tallene?

Så rart at akkurat dette jeg ikke får til, har så godt som stålkontroll på resten, og dette er basisstoff..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er:

(2001-2000)/2000

Skrevet

Rettelse: Jeg vet det. Hehe. Hva leser du til? Har eksamen i markoøkonomi, så sitter og leser litt i den banen jeg og.

Skrevet

Tusen hjertelig takk=) Uffa meg, dette burde jeg vite nå...Skal ha makro eksamen jeg også.Tar det på BI. Du? Har du andre eksamener før jul?

Skrevet

Jeg går på UiA.. Har også markedsføring og personalledelse. Artig å lese altså! Har nok ikke helt stålkontroll, men regner med at jeg kan "jukse" meg til en grei karakter. Dvs pugge og late som jeg skjønner det. Hehe.. Har du mange?

Skrevet

Har statistikk og juridiske emner i tillegg. Merker jeg er skikkelig lei, og vil ha juleferie NU!=)

Skrevet

Ja jeg og! (Det var forresten ironi at det var artig å lese - i tilfelle du lurte). Har heldigvis siste eksamen tildlig i desember, så da blir det gooood til til juleforberedelser og kos med knotten.

Cherry coke er forresten det VONDESTE jeg noensinne har smakt. Jeg går for pure coke ;) (Hvis det er det det siktes til)

Skrevet

Hehehe...kvalmende og søtt=) Liker det ikke jeg heller! Kan forresten være at jeg roper på deg av og til her nne om jeg trenger hjelp til noe!=)

Skrevet

Den er god! Lykke til med lesingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...