Mariamin Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Det tok sin tid, men nå er de på plass:) Vi skal bygge ut første etg, dvs kjøkken og stue. Forhåpentligvis tar det bare et par uker å bli ferdig med det ytre. Mannen min har et par ferieuker til gode, så kanskje vi blir ferdig med vegger og gulv innvendig til jul.............? Det er jo lov å håpe. Nytt kjøkken får vi ta utpå nyåret en gang. Jeg har tegnet kjøkkenet selv, og jeg gleder meg til å se resultatet. Åhh, det skal bli så deilig å bli ferdig.
indigo Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 det blir jo skikkelig julestemning med snikker andersen på plass, da!!!;p lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå