Gå til innhold

Endelig er snekker`n her.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok sin tid, men nå er de på plass:)

Vi skal bygge ut første etg, dvs kjøkken og stue. Forhåpentligvis tar det bare et par uker å bli ferdig med det ytre. Mannen min har et par ferieuker til gode, så kanskje vi blir ferdig med vegger og gulv innvendig til jul.............? Det er jo lov å håpe.

 

Nytt kjøkken får vi ta utpå nyåret en gang. Jeg har tegnet kjøkkenet selv, og jeg gleder meg til å se resultatet.

Åhh, det skal bli så deilig å bli ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir jo skikkelig julestemning med snikker andersen på plass, da!!!;p

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...