Handsome Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Skal virkelig min lille sønn på 5,5år vokse opp i et samfunn som dette? Skal han ikke få muligheten til å få de samme gledene som vi hadde da vi var unge. Nei, nå er de tid for forandring! Åge's dager er talte! VI trenger et Norge å være stolte av,og noen som kan redde nasjonens ære! Kom igjen, damer! Samle dere. Vi tar kvinnekampen på nytt. Oppfordrer sterke grupper som Ottar og lignende til å reaktiveres. Vi kjemper for ett bedre NORGE. GI barnene deres noe å være stolte av, og gi oss menn troen på ett sterkt Norge tilbake. DEt kommer dere til gode, i form av fritid, og hyggeligere ektemaker!! TOM FOR NORGE!! Registrer dere i dag, og bli medlem! tomfornorge.com Ha en strålendes SØNDAG!! Samle dere godtfolk!
Handsome Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 God å høre at noen er enig.. Hva skal vi gjøre? fremtiden i våre hender! Tom FOR NORGE! tomfornorge.com
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jammen godt man har noe viktig å ta seg til.
2søtesmåh Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Tanken på mine barn og barnebarns fremtid er skremmende. SÆrlig når man leser om alt det forferdelige som skjer rundt omkring og hvor ONDE noen kan være mot uskyldige babyer, små barn og dyr...FIines det håp for menneskeheten,- eller vil ting bare bli verre til at vi utrydder oss selv rett og slett fordi vi morer oss over å se andre lide...Når det virker som om fler og fler er tilbøyelige til å mishandle og drepe egne barn, ja da er vi godt på vei til selvutslettese, særlig fordi vi LAR det skje igjen og igjen og igjen.... jeg bare siterer; Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer en selv..... Så sier jeg takk for meg,- og fotball er nok IKKE svar på verdens problem,- men mulig om alle BARE tenker fotball og levde for å fostre fotball- spirer så ville verden blitt bedre ;o) Tenk om all verdens konflikter ble løst med fotball da...Kanskje jeg også hadde giddet å se på en kamp eller to da ) PS gadd ikke lese på den siden HI linket til, fikk bare inntrykk av at det gjaldt fotball jeg, så netta jeg ned.....
Handsome Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 Å ikke gidde å lese, er det samme som å ikke gidde å engasjere seg.. Fo en verden vi lever i . Folk gidder ingenting i dag! Tom for Norge!! Fremtiden er for barna!! tomfornorge.com
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Hallo??? Noen hjemme????
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 tror ikke alle er så opptatt av landslagsfotball som HI er... ;o)
Handsome Skrevet 19. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2008 Nei,og der ligger problemet. Alle var opptatt av det før! Derfor trenger vi FORANDRING! For å få gløden og engasjementet tilbake!! TOM FOR NORGE!! tomfornorge.com Kom igjen , damer... Vis at det er likestilling her i landet, og at dere kan engasjere dere dere også!! Ble medlem i dag, gratis, og uforpliktende.. Bare fordeler, akkurat som kjerringer pleier å ville ha det!! tomfornorge.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå