Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Vi er en familie med mitt, ditt og vårt barn. Vi har vært sammen i 3 år og jeg hadde et greit forhold til hans barn tidligere. Nå blir jeg ikke inkludert i det hele tatt hva angår hans sønn og jeg føler at det er litt splitt på det området. Saken er den at jeg vil sende julekort til min familie i år med bilde av mine barn også tenkte jeg at han kunne ordne selv til sin familie. Er det skikkelig slemt? Jeg er så innmari lei av denne situasjonen at jeg gidder snart ikke å ta noe mer hensyn.
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Ja, det syns jeg blir litt slemt mtp barnet, spørs litt hvor gammelt det er men hvis barnet forstår at det blir ekskludert fra julekortbildene syns jeg det er dårlig...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Hvis det er meningen at dere skal være en familie og ikke har tenkt å gå fra hverandre med det første så syns jeg at om det skal være "familiebilde" på julekortene så skal alle være med og ha ett felles. Din manns sønn er jo like fullt deres felles barns halvbror...
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Det er bare slemt å la det gå utover barnet. Ta det ut på mannen din!!
Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 HI her. Jeg har tatt det ut på mannen min mange ganger men det hjelper ikke. Vil også bare legge til at dette er noe som blir sendt til min familie og noe han aldri kommer til å få se.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Det synes jeg bare høres barnslig ut..... Gutten kommer da til å føle det AKKURAT som du gjør det! Ekskludert! Nei ta det opp med pappan og få snakka ut der! Hvis du ikke tar med bilde av gutten så høres det ikke ut som om at du har særlig lyst til å være/ fortsette å være i familie med samboern din og sønnen hans!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Det er bare slemt.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Hva er da poenget?? Å dra ungene inn i dette? Det er regel nr 1 og den er IKKE til for å brytes. Hvis du gjør det synker du kjempe lavt! Hva med å ikke "ta" det ut på noen, men snakke med mannen din om det alternativt: innse at du er i ferd med å oppdage hvorfor hans forrige forhold ikke varte....
Espoir Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Det synes jeg er umodent og slemt gjort. Det gavner ingen, og ingenting blir bedre av det-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå