Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 ..som må til doktor og ta blodprøver idag, siden hun har trøbbel med å holde på maten (gulper opp så og si alt..) og ikke legger på seg nok:( Jeg gruer meg som besatt, siden jeg virkelig IKKE er flink til å takle stikking på ungene..sist vet jeg neimen ikke hvem som grein mest av oss..og snart er det vaksinetid..frøkna er bare 11,5 uker, og nå må vi snart kle på oss for å gå..til en vikarlege jeg aldri har møtt..elendig start på dagen!!!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Det går sikkert bra. Jentungen på 2,5 år har tatt blodprøver mange ganger, og har ikke skreket en enste gang pga det. Hun sitter bare å nistirrer på nåla og blodet, og er fryktelig fasinert. Lykke til =) Håper de finner ut hva som er galt.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Er egentlig ikke reaksjonen hennes jeg er redd for..ho har hatt noen runder med bilirubinprøver-og det gikk fint, mer meg sjøl jeg ikke stoler helt på..men har fått ei venninne til å bli med meg, så da går det nok bra:) enn å være så inni helvete pysete...håper de finner ut noe ja, blir jo litt redd når maten bare kommer i retur.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Da har vi vært hos legen..og det gikk slett ikke bra:( Jenta mi har bare lagt på seg en kilo siden fødselen, er undervektig, har eggehvite i urinen, og skal på sykehuset på fredag og blir mest sannsynlig innlagt:( ho får masse mat, og spiser masse, men hjelper jo ikke det når alt kommer ut igjen. legen torde ikke ta blodprøver, for ho var for lita. så nå har jeg nervene i høyspenn, og er kjemperedd for hva de kommer til å finne på sykehuset:(
Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Huff, stakkars deg! Så ekkelt :-( Du får trøste deg med at hvis hun blir lagt inn så er hun i de beste hender, og de finner nok ut av det. Lykke til!
Gjest Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Yrja - for et fantastisk vakkert og flott navn! God bedring til jenta di!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 Tusen takk:) Håper de finner ut noe, noen tror det kan være lukkemuskelen isom er årsak til at all maten kommer opp igjen, og da må hun isåfall opereres. men håper virkelig ikke at det er det da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå