Gå til innhold

Snufs syte snufs...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så da hadde jeg endelig kommet til min mest fruktbare periode, og hva skjer???? Joda både jeg og sambo har fått influensa... Så kosestundene inngår med snytefiller, nesespray og hostemedisin... Trivelig!!!!! Så typisk altså..... Men det er jo årstiden for det.... Da er det ikke sikkert det klaffer i denne mnd heller... Skit!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff hehe forstår hva du mener, men jeg tenker alikevel at det jo nettopp er typisk at det klaffer når ting er som det der :) Så håp får du jo ha :)

Skrevet

Ja, jeg får klamre meg til håpet... :) Å i tillegg håpe at influensaen trekker seg stille tilbake snart.... Har jo ikke tid til å gå rundt å være syk... Skal jo lage barn jo... he he... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...