¤mitzi¤ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Ja, så da hadde jeg endelig kommet til min mest fruktbare periode, og hva skjer???? Joda både jeg og sambo har fått influensa... Så kosestundene inngår med snytefiller, nesespray og hostemedisin... Trivelig!!!!! Så typisk altså..... Men det er jo årstiden for det.... Da er det ikke sikkert det klaffer i denne mnd heller... Skit!!!!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Huff hehe forstår hva du mener, men jeg tenker alikevel at det jo nettopp er typisk at det klaffer når ting er som det der Så håp får du jo ha
¤mitzi¤ Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg får klamre meg til håpet... Å i tillegg håpe at influensaen trekker seg stille tilbake snart.... Har jo ikke tid til å gå rundt å være syk... Skal jo lage barn jo... he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå