27dager Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Går ikke til JM og vil gjerne ha dette sjekket..
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 min lege gjør hvertfall det:) han strippa meg sist svangerskap,og fødslen starta samme dag:=)
27dager Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Oioi så spennende! Da skal jeg spørre han i morgen. Hvor langt var du på vei da han strippet deg? Og gjør det veldig vondt?
Nikkan Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Legen min ville ikke gjøre det i mitt forrige svangerskap men jordmor gjorde det. Så hun strippet meg og sa jeg skulle gå meg en tur og ha sex med mannen min etterpå, og det gjorde jeg og havnet på føden noen timer senere ) Har tenkt til å bruke samme triks denne gangen. jeg var bare 38 uker da hun gjorde det men jeg var så veldig plaget med maserier og alt var modent.....så hun bare kjørte på,hehe! Lykke til
27dager Skrevet 19. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2008 Å fantastisk! Skal spørre legen i morgen. Er i uke 39 og har masrier fra en annen verden, har hatt det i ukesvis og vært sykemeldt 100% i 5 uker grunnet kraftige kynnere. Så skikkelig sliten nå. Vil ha bollen ut!!! Men hvordan spør man legen? Er litt redd for å spørre, hva sier man? Tror neppe han kommer til å forslå det selv, og helt ærlig syntes jeg det er litt flaut..
Nikkan Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Spør om han vil tøye litt fordi du er dødssliten av alle maseriene. Han kjenner jo fort om det er modendt eller ei. Håper han hører på deg )
27dager Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 HUff ja, det håper virkelig jeg og.. Trodde virkelig det var noe på gang natt til tirsdag, da våknet jeg av rier som kom med 5 min mellomrom. Varte helt til ca kl 12 i går men så var det slutt.. Så ekstra lei nå kjenner jeg. Man skal vel ikke strippe dersom det ikke er modent? Åh, håper han hører på meg.. SLITEN nå.
Nikkan Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Nei det er nettopp det han ikke gjør, så hvis det er modent bør han jo bare prøve å tøye deg litt. Men jeg advarer deg litt......det er ganske ubehagelig!!
27dager Skrevet 19. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2008 Men det er dette og! Ubehagelig altså Men er det så ubehagelig at man er slått ut resten av dagen? Utrolig hvor utålmodig man blir på slutten, nå er det under 3 uker til termin men aldri har fødselen virket lengre unna! Helt merkelig. Eller, det er kanskje ikke det? Krysser fingrene for i morgen.. Når er din termin?
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 jeg var 5 dager over termin,og jeg synest ikke at det var spesielt vondt,men litt ubehagelig.......
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 du er også plaget med skikkelige maserier??? jeg også.....er helt utslitt......gleder meg bare til fødslen starter....hadde termin 14 november:(
Nikkan Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Har termin 15 desember så jeg ligger ganske likt med deg ) Jeg skal til legen neste uke, så da skal jeg smiske litt jeg også. Lykke til i dag, håper han hjelper deg. Nei man er ikke slått ut resten av dagen (så sant du ikke havner på føden med en gang da hehe), det gjør bare vondt når han tøyer. Og så kan du blø litt etterpå men det er ikke farlig. Si ifra hvordan det går da.....er så spent vettu!!
27dager Skrevet 20. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2008 Legen ville ikke engang sjekke modning. Han mente jeg bare måtte vente så skjedde det når det skjedde. Lett for han å si som aldri har hatt en ri/kynner i hele sitt liv! J"vla mannfolk! Han mente jeg kunne gå sånn som dette frem til termin og vel så det.. Huff, er oppgitt nå kjenner jeg. Vurderer å ta kontakt med en JM...
Nikkan Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 Det sa legen min også, det var derfor jeg gikk til jordmor ;-) Har du forressten prøvd med brystvorte stimulering? Vet det har satt igang fødel på noen men på meg får jeg bare hyppige og ekstra vonde rier. Men når man er på slutten prøver man jo alt, hehe!! Håper du får en forståelsesfull jordmor da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå