kajfla Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 noen som har noen formeninger om denne? er på utkikk etter ny vogn og syns denne ser bra ut..
Melkedrøm Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Veldig fornøyd Men om jeg skulle kjøpt vogn nå tror jeg kanskje jeg hadde kjøpt kombi vogn istedet.. Litt ballete nå pga bagen begynner å bli for liten (m voksipose i) og sittedelen blir jo litt kald nå på vinteren.. Innbiller meg at kombivogner er litt bedre slik? Ellers har jeg bare positivt å si om den Har 3 hjuling.
Den lille blå smurfen Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Vi har Mura 4 og er storfornøyde!! Skulle egentlig i butikken å handle en Bugaboo, men kom ut med en mura 4 i stedet. Vi bruker bagen enda, og jenta er 8,5 mnd (men ganske treg motorisk så hun er foreløpig fornøyd med å bare ligge når vi er på tur) Er god plass selv om vi har en Voksi Urban oppi. Eneste negative jeg har å påpeke er at regntrekket som følger med tar nesten hele korga under viss du evt tar det av under turen.
kajfla Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 ja det eneste jeg tenker på et sportsdelen er litt kald nå når det er vinter spesielt siden de ikke finnes fottrekk til den. Ellers ser den jp fantastisk bra ut. Og bagen er stor.. Vi skal over på sportsdel nå snart så lurer på om jeg må slå denne vogna fra meg da rett og slett pga den blir for kald, Hadde vi hatt vinterbaby så hadde det vært noe helt anna. Takk for svar!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå