.nn. Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Er som sagt 5 uker på vei. Coverlinja mi er ca 36.00 - 36.05, etter eggl. har tempen lagt på 36.48 -36.76 helt til idag, medan den før eggl. låg fra 35.75 - 36.05 Vet at tempen kan varierer, eg bruker å tempe kl 07.00 men i dag/natt våknet eg kl 05.00 av dyne låg på golvet og eg frøs noe so ... ja (minus grader ute og åpent vindu) fikk ikke til å sove igjen so eg målte tempen da kl 05.00 og da var den 36.30. Panikken meldte seg tvert for det var no en lav temp, men kan årsaken til den lave tempen vere at det var 2 timer for tidleg måling pluss eg har lagt uten dyne å var soo kald? Har alle symptomer på gravidtet,men man blir no litt engstlig alikavel..Vet at tempen fortsatt er over cover. men eg trenger noen beroligendest ord... ) So er det no heller ikke so lett å bare slutte tempingen heller da...men det vurderer eg no ja..
Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 For det første : Gratulerer Og ja, tempen din er nok påvirket av at du målte 2 timer før og i tillegg ikke hadde hatt dyna over deg. Men hvis du har fått positiv test og ingen mens og faktisk er 5 uker på vei, så er det vel ingen grunn til å fortsette å tempe?
.nn. Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Tusen tusen takk ) Det var godt å høre ) letta 10 kg no.. Ja du har rett korfor tempe no?? men gammel vane er vond å vende, men no skal maskin (ladyC) bort ) Man blir bare nervøs av den ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå