Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 snuppa her får mm når ho våkner.. graut i 8 tida... middag etter ho har sovet og graut til kvelds... men bare lurer på hva jeg skal gi i 11-12 tida... gir jeg ho bare mm er ho ihjel sultennår ho våkner... ikke så veldig glad i banan eller fruktpuree.. føler uansett at det kanskje ikke metter nok... så tenkte kanskje å gi en liten posjon graut+ fruktpuree kanskje??''' herregud har en sønn på 2.5, men husker jammen ikke hva jeg gjorde...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2008 ho er 6.5 mnd forresten,,.. )
Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Det var en periode før småen begynte med vanlig brødskive (som vi da introduserte til lunsj) han fikk 3 grøtmåltider, ja. Da fikk han mme+grøt til frokost mme+litt grøt og fruktpurre til lunsj middagsglass og vann til middag mme + grøt til kvelds. Når han ble stor nok for brødskive kuttet jeg ut grøt til lunsj og puttet små brødbiter i fruktpurreen slik at han ble vant til det klumpete brødet, også byttet vi ut med vanlig pålegg etterhvert som han klarte større biter.
polarn & pyrene Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Her er det velling i 7-8 tiden. Grøt rundt 10-12 tiden. middag i 15 tiden. grøt til kvelden med litt velling til.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 takk.. tror kanskje det var sånn jeg gjorde med 1 og.. hehe... av og til føler jeg meg som 1 gangs mor.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå