Itsrejk Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Det slår meg at det kanskje er på tide å begynne å lete etter gode amme-bher. Noen som har erfaring med hvilke merker som er gode, og hvor man får kjøpt disse? Må ha en som går litt opp i størrelse - har blitt litt framtung i løpet av svangerskapet..hehe... Bruker rundt 80-85 E nå - men jeg må kanskje regne med å gå enda litt opp i størrelse etter fødselen? (Hjelpes meg!) Noen som har erfaringer å dele?
Maya_1 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Har ingen erfaring, men selv ble jeg anbefalt å kjøpe Triumpf sine. Kun prøvd den kort i butikken, og den kjentes grisedeilig ut! Triumpf har egen butikk her, men tror de selger blant annet på Lindex også. Damen i butikken hjalp meg med størrelse, og anbefalte samtidig å kun kjøpe én å ha til rett etter fødsel (de er jo fort gjort å vaske), slik at man kunne se an størrelsen man trengte når ammingen var kommet ordentlig i gang.
En liten mamma Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg har kjøpt mine amme-bher på lindex, de er jeg godt fornøyde med. Rimelige, tror de koster ca 150 kroner. Jeg bruker D-cup når jeg har amme-pupper (gjorde iallefall det sist), og da har Lindex sine god støtte for meg. Men jeg vet jo ikke hvordan de er i større størrelser...
2SønnerSmå Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Kan anbefale cubus sine i sånn glatt "microfiber" stoff. Jeg kjøpte E der sist,og mener de har opp til G. Men det er i Cubus sitt eget merke (husker ikke hva det heter).
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 anbefaler triumph Tipper 85 F vil holde for deg. Er bare helt i begynnelsen når melka kommer man får sprengstore pupper, de går nok fort over til å være litt mer enn vanlig str
Itsrejk Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 Takk for mange gode anbefalinger!
maibaby2012 Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg har også lurt på dette med ammebh. Hvor mange str er det vanlig å gå opp etter fødsel? Til vanlig bruker jeg 75 a/b, nå i svangerskapet har jeg gått opp til 75/80 c! Hvor mye mer må jeg regne med at de vokser? På kappahl har de forresten rimelige bh-er med spiler (de eneste jeg har sett med spiler). Er spiler til å anbefale? Noen som vet?
Siljev85 Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 dei som e på reflex e knall!! både i små og store str, trur dei går heilt til H cup
Krissy78 Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Jeg anbefaler også Triumph. Veldig gode i tillegg til å se bra ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå