Mockanin Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hvor mye kan man egentlig stole på det en snart 3 åring sier? Som de fleste her sikkert har fått med seg så har han brukket ene leggen og det å være i bhg. har vist seg å ikke være bare bare av forskjellige grunner. Vi vet at han sitter i vogna når dem er inne og det har vi sagt er greit. Men at han også må få komme ned på gulvet og leke der og bevege seg litt rundt + at han også kan sitte på vanlig stol ved bordet og leke med det han kan der (perle, tegne, klippe og lime, plastelina osv.) Han har sagt et par ganger at han sitter i vogna i bhg. Og når han har sittet og lekt for seg selv har vi hørt han si dette i lek: "kan noen være så snill og dytte vogna for meg?" og "jeg vil ikke sitte i vogna, kan noen sette meg på gulvet". Det er mannen som leverer i bhg. og han ringte meg nå og sa at gutten ikke ville i bhg. for han sitter bare i vogna der. Jeg ba mannen ta opp dette med bhg.. Men så er vi også usikkre på hvor mye vi egentlig kan stole på det han sier. Mavefølelsen min sier meg at det er noe i det gutten sier. Men så blir man litt usikker også da. Jeg mener det må gå ann å ta han og noen få andre barn med inn på samlingsrommet for å leke dersom dem er redd han skal bli løpt på av de andre.
Gulosten™ Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Foreslår at du tar det opp med styrer, og ber om et par-tre tilbakemeldinger om hva gutten har gjort i løpet av dagen.
klg,2 boys now:) Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 hadde stolt på han.hvorfor skal han sitte i vognen.de må no heler sette han ved bordet eller sette han ned på gulvet sammen de andre barna.skjønner ikke hva han skal gjøre i vogna..ville sagt i fra at dere sa det var greit at de skulle sette han i vognen men etter litt ettertanke å tilbake meldigner fra barnet så synes dere at de kan sette han på gulvet eller ved bordet istede.
Mockanin Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Takk for svar begge to. Jo, han har brekt ene leggen og har gipset. Han skal skjermes fra knall og fall så nær sagt. Benet hans skal ikke belastes i det hele tatt. Det er jo fort gjort at de andre ramler på han, løper på han osv. Vi har sagt at han kan sitte litt i vogna, men at han også burde få slippe "løs" også. Han krabber jo ved hjelp av det andre benet. Etter det vi har opplevd med bhg. den siste uken så burde jeg egentlig ikke være overrasket over at dem ikke klarer å tenke løsninger på dette heller. Dem skjønte ikke av seg selv at gips og fuktighet ikke er noen god kombinasjon. Det jeg tenker når det gjelder dette med vognen er jo at han og noen få andre kan tas til siden for å leke litt alene inne på det rommet dem bruker til samlingsstunden. Jeg har jobbet i bhg. selv og det vet disse damene. Derfor er jeg redd for å bli oppfattet som en "bedreviter" om jeg forteller dem hva dem kan gjøre som evt. løsninger. Jeg mener at dette bør dem klare å finne ut av selv egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå