Gå til innhold

Valgets kvaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg gidde?

Expert har åpningstilbud på Playstation 2 til kr. 10. De har 50 stk. for salg, dvs. jeg må ta babyen med å møte opp kl. 7 i morgen tidlig, eller helst før, vil jeg tro.

Eller skal vi kjøpe en annen gang, da får vi med et spill og får maskinen til 1200 kr.

Eller, vi dropper det, siden det er en gammel maskin og selv om vi nå ser reklame på psp2 spill overalt nå, hvor lenge varer det? Psp 3 kom jo ut for snart 2 år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å kjøpe 2 nå. Da hadde jeg heller spart en stund og kjøpt Ps3 i stedet.

Skrevet

Om jeg faktisk skulle ha kjøpt den, så hadde jeg nok prøvd å få den billig. Om den koster 10 kroner, er det greit å stå litt i kø, det er jo 1190 kroner å spare. Kommer jo an på hvor liten mini er da...

Skrevet

Han eldste er 7 år gammel, så han er jo i rette alderen.

Jeg har sagt at jeg gidder ikke å bruke penger på en gammel maskin, mens jeg samtidig synes det er alt for dyrt å kjøpe en maskin som koster 3000-4000 kroner. Da vet jeg bare at vi aldri kommer til å kjøpe.

Skrevet

Gjelder dette tilbudet hele landet, pzzzz, eller er det lokalt der du bor (hvor)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...