Sara Rompompei Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Eller kanskje jeg heller skulle sagt multi-billionær.... I dag våknet jeg med en god klem og et lite nuss på nesa etterfulgt av *god-mamma-min" Går det an å få en bedre åpning på dagen eller???? Såh... i dag er jeg rett og slett så rik det går an. Rik på de vakreste deiligste ungene i HELE verden.. Stakkars alle de andre som ikke har så fine gode vakre hærlige unger som meg ;p
Mariamin Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Alle millionene i verden kan ikke måle seg med deilige unger:) Heldig er du:)
Maud Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Åååå, så deilig! Lillebror sa høyt og tydelig i butikken i dag "Jeg er veldig glad i deg mamma". Masse smil fra alle voksne i køen og mamma smelter helt. Det er godt så lenge det varer. Storebror syntes det var litt flaut ;-)
Sara Rompompei Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Det er rett og slett bare å nyte denne tiden. For plutselig, om en 5 minutters tid, står de der og henger med sur-tryne og synes du er den største treigingen i verden. Hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå