Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Er det en grei gave å gi bort? Kom over tilbud, hadde koster 299 og solgte de til 49 kr , vet ikke om det er en dum gave å gi bort? Selv er jeg ikke så flink å kjøpe det selv og syns det er ok å få da.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg blir glad for sengetøy hvertfall...
AndreVonDrei Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg blir også glad for det nå, men husker det avr en lang tid da jeg syntes det var det kjedeligste i verden å pakke opp på julaften. Kommer vel litt an på hvem man gir det til, vil jeg tro.
hit og dit Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ja det synes eg er ei fonuftig gave, men det bør passe nokelunde til deiras smak.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde blitt glad for det Hvor fant du det tilbudet?
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Vi har det på ønskelist iår, MEN med gansge begrensede fargevalg. Hadde vi fått noe i mønstret med flere farger hadde embalasjen antagelig aldri blitt åpnet engang.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 På ellos fant jeg det. De hadde flere typer... Var vel i tilbudssiden
lille spira Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg elsker å få sengetøy.. Og jeg elsker faktisk å kjøpe sengetøy også.. Med det resultatet at jeg sannsynligvis har nok sengetøy til en hel avdeling på aldershjemmet borti gata her.. ehm.. Derfor ønsker jeg meg ikke sengetøy lenger.. Men laken er fint - der har jeg ikke fullt så mye..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Hvis jeg skal bli glad for sengetøy forutsetter det at den som kjøper det er veldig sikker på min smak, og vet hvilke farger rommet mitt går i... men egentlig har jeg det sengetøyet jeg trenger, og det tror jeg gjelder de aller fleste... ellers ville det nok havnet uåpnet i et skap....
birrisj05.02.09 Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Det er jo ikke dum gave nei! men til barn kan man jo finne et kult sengesett iallefall..
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Om det ser greit ut så... Mannen min er veldig lang og har ekstra lang dyne, så om noen kjøper til oss i feil lengde så bruker vi det ikke. Ellers har vi egentlig nok sengetøy da.
camilla^ Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Syns sengetøy er en fin gave jeg. nå har vi dobbeltdyne, så ingen som kjøper det til oss. Ingen som kjenner str. Men ungene har fått endel sengetøy til jul, noe de blir kjempe glade for. De gleder seg til å legge seg, for det nye sengetøyet må på før de legger seg. Så her har det ikke vært en sur mine når det har åpnet sengetøy.
camilla^ Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Pappan min blir sikkert kjempeglad til jul, for han får masse sengetøy jeg kjøpte på salg i sommer. Det trengs litt utskiftning på hytta. Laken har han også fått (men han har vel aldri vist hva det har vært, for han har vel aldri skiftet på en seng) (han får noe annet, kun til han og ikke til hytta, så han blir nok mer enn fornøyd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå