Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Pratet med han på msn, og da snakket vi om ferien hans (vi har ikke vært sammen så lenge) han reiser nå i begynnelsen av desember, blir borte to uker.. Så spurte jeg igår når var det du kom hjem igjen, dato.. Han bare "Vi kan snakke om det på torsdag, ikke sant??" Jeg tenkte øhhh ok, lurte bare liksom.. Så sa han at jeg ikke skulle bekymre meg for det med ferien og at vi kunne snakke om det på torsdag.. Skjønte ingenting jeg! Så sa han at han gledet seg til å snakke med meg på torsdag..! Vi skal bare treffes noen timer og se en film.. Blir litt nervøs her nå jeg, lurer på om han vil fortelle meg noe ??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Tsss....slapp no helt av, er dette noe å bli nervøs over da? Nei nå overdramatiserer du oppi hode ditt.
AndreVonDrei Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Haha, et klassisk eksempel på en overaktiv kvinnehjerne :-p. Slapp av og se hva han har å si i morgen, du ;-)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Hehe det var jo litt rart da Kanskje han vil spørre om du vil bli med?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Helt klart, han har tenkt å gjøre slutt. Snilt av han at han ikke gjorde det over MSN da.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Ja hvis han hadde tenkt å gjøre det slutt imorgen, hvorfor ville han da finne på noe med meg på lørdag ? Og kjøpe billetter til en konsert i Januar som vi begge skal gå på ? Nei men jeg lurer på om han vil spørre meg om jeg vil være med, han skal jo reise alene til sydenog billettene var kjøpt før han ble sammen med meg.. Men vil ikke tenke for mye på det, jeg tenker sikkert bare for mye!!
Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Skulle han egentlig reise alene? Ikke med kompiser eller noe? Da skal han helt sikkert be deg om å bli med Gaaanske sikkert iallefall! Du må fortelle oss hva han ville når du har snakket med han nysgjerrig!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Han vil helt klart ha deg med vennen:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Ja, han skulle reise helt alene.. Han har ikke hatt ferie i det hele tatt i år, bare 5 dager eller noe, så snakket vi litt om det sist om jeg kunne klart å fly igjen pga jeg har flyskrekk, så sa jeg at jeg kommer meg nok meg inn på et fly om jeg drakk masse.. Så vet ikke om han hintet noe der da, men får se hva som skjer Dessuten har jeg ikke råd til å reise osv..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Oj oj oj!!! Den var ikke vanskelig. Du bør i alle fall ikke bekymre deg! Er tydelig at han er som menn flest- ikke så god med ord og bortforklare seg. Er sikker på at han skal overraske deg med et eller annet!!! Bare gled deg du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå