Gå til innhold

Nå tar jeg en pause fra treninga.


syngejente

Anbefalte innlegg

jeg syns det er litt tungt.er vant med å trene.Trent mye i mange år.Men nå sier det stopp. Får vondt i bekkenet,magen. Blir så fort svimmel når jeg anstrenger meg.(har lavt blodtrykk) Har også mye uro og kramper i føttene.Var å svømte forige uke,men blei så dårlig at jeg måtte legge meg på gulvet. Snakket med badevakta,han sa jeg burde slutte nå.

jordmor,lege og mannen min sier jeg må ta det med ro. Jeg prøver det.det er så vanskelig.er vant med å være aktiv.Har lagt på meg så mye og det bekymrer meg.

Trente jo 5 dager i uka før ,og nå nesten ingen ting.Syns det er tungt og rart å ikke kunne trene.

Jeg jobber med musikk.50% .Er fortsatt ikke sykemeldt.det er så mye jeg gleder meg til før jul.konserter. Får en krakk å sitte på.slipper å stå.

Føler meg kjempesliten i dag.Har heldigvis fri i dag. Kanskje jeg tar bussen til byen litt senere. Må finne meg en hobby. Lage julekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har d!! Har også trent endel tidligere.. Har trent endel i løpet av svangerskapet, avhengig av formen.. Er usikker på hvor lenge jeg kan holde på, men får skikkelig dårli samvittihet å føler meg skikkelig dårli di dagene jeg ikke får trent... Å d har hjulpet en masse på psyken også...så jeg er spent på hvordan det gå fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...