Gå til innhold

NEI NÅ ER DET VIRKELIG NOK!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har han jammen skreket mer eller mindre konstant siden i går morges...........

holdt det gående i natt oxo!!

ORK!! dette er unødvendig kjenner jeg!! =S

ikke feber, ikke diare eller hard mage.... huff!! bare vræææææler i ett sett!! prøver så godt jeg kan å please ham, men til ingen nytte!!

6 mnd by the way.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei noe må jo plage han . jeg ville tatt en tur til legen og skjekket ham . kan jo være noe infeksjon eller øreverk. rart at han bare hyler i hele natt. har han vært sånn før?

kansje tenner forresten? da ville jeg gitt han en paraset hvis det er så vont at han ikke får sove

Skrevet

Huff, stakkars deg.. Små babyer skjønner jo ikke om noe er unødvendig vet du, de bare skriker i vei hvis du føler for det. Sikker på at det ikke er tenner på gang eller at han har vondt av andre grunner?

Skrevet

Det er fryktelig slitsomt når de gråter så innmari mye. Men de pleier jo ikke gråte så lenge hvis det ikke er noe som plager dem. Du får ha masse lykke til med å holde ut, beholde roen og komme deg gjennom dette. Lille gutten som gråter sånn da, stakkar liten.. Og stakkars mammaen.. *klem til dere*

Skrevet

Synes det hæres ut som om ungen din har vondt en plass jeg! Jeg ville ha gitt han en stikkpille jeg, hvis han da slutter å skrike, så betyr det ihvertfall at det " er noe galt"!

Skrevet

han har ikke skreket i strekk hele natta, han har bare våknet og hyyylt til, for så å sovne mens han hulker liksom...

har klemt ham bak og rundt ørene, men han reagerer ikke, har prøvd dentinox, men ingen effekt!! =/

ååå... kjenner øynene er tuuuuunge i dag ja!! =S

Skrevet

kanskje jeg skulle det...

takk for svar!!=)

Skrevet

Lillejenta vår på 6 mnd var sånn når hun fikk halsbetennelse.... men hun fikk feber også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...