Bevind *har født*:) Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 ...på 2.trimester. I morgen er jeg i 3.trimester:) Skal på UL i dag og se lille nurket.( følges opp ekstra pga komplikasjoner ved siste svangerskap) Er litt nervøs fordi jeg ikke har kjent mye tegn til liv siden søndag, men samtidig beroliger jeg meg selv med at den sikkert bare har snudd seg slik at det er vanskelig å kjenne noe når den sparker... har morkaken foran som da fungerere som en pute mot sparkene...
guttemams 04*05*09 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Så heldig du er som er kommet så langt, er så utålmodig, dagene snegler seg avgårde... er i uke 22:) Lykke til på UL i dag og og i tredje semester:)
Bevind *har født*:) Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Alt var helt i orden me lille nurket vårt. Lå der og bare koste seg:) H*n hadde heldigvis snudd seg med hodet ned,noe jeg er veldig glad for!! Storesøster satt med rompa ned hele svangerskapet og ble født i sete, så jeg var litt redd for at denne også hadde planer om det.. Nå kan den jo selvfølgelig snu seg flere ganger fram til fødselen, som ikke er før i februar, men jeg har troen på at den ikke er så slem med mora si:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå