Gå til innhold

FÅR IKKE SOVE!!!

Gjest leiavfolksomikkeforstår

Anbefalte innlegg

Gjest varmsjokolade
Skrevet

Da sitter jeg oppe igjen, i de mørke nattetimer - får ikke sove! Føler jeg ikke får puste av trykket mot brystet når jeg ligger på ryggen, og blir kvalm. Og det nytter ikke å sove på siden, da barnet reagerer så voldsomt med sprelling... Tror ikke jeg har sovet noe hele natten frem til nå, føles ihvertfall ikke slik.

Hva i all verden skal man gjøre? Jeg er bare 6 1/2 måned på vei... Kan jo ikke gå søvnløs i 2 1/2 måned til!! Hva gjør dere da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove på natta er oppskrytt.. hehe!! Har ikke sovet en hel natt siden jeg var i uke 10, og er nå i uke 23. Pc'n med kabal og internett er blitt fast følgesvenn. Smøring av matpakker og frokost til mann og barn (de dagene jeg orker: les ikke kaster opp) Så jeg har innfunnet meg med at om ca. 1,5 år (hvis man er heldig) da skal jeg sove hele natten igjennom. Nå er jeg sykmeldt da, så jeg kan sove litt på dagen også, og det må jeg om jeg skal "overleve". Har nok ingen råd til deg, dessverre, men ønsker deg lykke til med babyen:0)

Skrevet

Har det slik jeg å:( Kan ikke ligge på den ene siden pga ryggen/bekkenet og ikke på den andre pga halsbrann og sure oppstøt... Ikke kan jeg ligge på rygg og mage heller åga det åpenbare... Så ender ofte med at jeg bare sitter i sengen eller på sofaen og leser bok.... Er sykmeldt, så jeg lurer inn 1 time søvn her og der utover dagen...

Er ca like langt på vei som deg ca, har termin 14.februar..

Lykke til med nattesøvn hvertfall!!!:)

Gjest varmsjokolade
Skrevet

Greit å høre det er flere som plages, så er det ihvertfall ikke noe feil med meg :-)

Huff, så slitsomt...

Gjest varmsjokolade
Skrevet

Tror du må regne omigjen - her har vel 5 åringen sovet et antall hele netter igjennom som vi kan telle på to hender.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...