Veslaa Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei! Da kan jeg hoppe inn her fra "mannen ikke klar?", da min kjære endelig har blitt klar for å prøve å få barn.. Han nekter å selv kalle det prøving, men sånn tror jeg bare gutter er... Han sier at det er slutt på å hoppe av i svingen, så får vi bare se hva som skjer.. Hehe.. Men iallefall, jeg kaller meg herved en prøver! :-D Lykke til alle i samme situasjon som meg!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Gratulerer gratulerer Det blir spennende !
Martemor<3 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 gratulerer:) jeg har det også sånn.. han vil ikke si at vi prøver.. men han har slutta å hoppe av i svingen:) men samtidig så har vi oss ikke så ofte, så vet ikke hvordan sjansene er for å få klaff. Men håper vi treffer EL
Veslaa Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Første gang vi prøvde var faktisk midt i min fuktbare periode den.. Jeg gjorde han fullstendig klar oven den, bare fordi jeg ville at han skulle vite at selvom han hoppet av i svingen KUNNE det skje... Og gjett hvem som ikke hoppet av da a.. :-) Så jeg venter på å teste jeg da.. Kan være jeg kan være med i August-termin-klubben, men mest sannsynlig så tar det nok litt lengre tid! :-D
Tweak Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Gratulerer med klar mann og velkommen over kneika! Var selv på mik for under et år siden. :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Hei! Velkommen hit:) Jeg tilhørte MIK for 2 år siden og husker fortsatt hvor overlykkelig jeg var da sambo "kjørte løpet ut" for første gang, hehe. Det tok et års tid før han ville kalle det prøving, så mannfolk er nok bare litt rare i blant. Men det spiller jo ingen rolle hva de kaller det, så lenge de er med på det;) Masse lykke til med prøvingen, håper du er gravid allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå