Gå til innhold

Unge Mødre på Fem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått med meg siste episode av Unge Mødre og jeg må bare få si at jeg er sjokkert!

Det er mye omstridt dette med unge mødre i dagens samfunn og det er jo fult forståelig nå som jeg har sett på unge mødre. Måten som unge mødre blir fremstilt på ellers kan være en ting, men enkelte av disse som er med i denne tv-serien, er jo kun med på å sverte eget rykte? Jeg må si at jeg er flau og oppgitt over hvordan de oppfører seg og jeg mener de "ødelegger" ryktet til resten av oss unge mødre.

Gå fra barn på stellebordet, skrike til alt og alle, slenge ungen rundt, blir helt skremt. Det er bare ett spørsmål om tid før noe går riktig galt.

Vil få be dere alle om ikke å sette alle oss unge mødre i samme bås:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blonde er fullstendig på blåbærtur!!! Det har jo været en haug med innlegg om henne her inne og syns at det har vært skrevet mye styggt om henne. Men etter episoden i dag er jeg sjokkert...Hvem i huleste tror hun at hun er egentlig??? Hun er så utrolig frekk og ufordragelig, skjønner ikke hvorfor han typen hennes gidder og være sammen med henne egntlig....

Veronica har heller ikke vært inne og forsvart henne i dag og etter dagens episode er ikke det så rart!!!!

Skrevet

Det har jo vært en haug med innlegg om at"vi som er unge mødre er gode mødre" Mulig det...Men da burde kanal 5 også fått med seg disse ansvarlige mødrene og droppa de som kunn er ute etter oppmerksomhet og muligheten til og bli "kjendis" som som hun dumme blonde....

Må si at jeg ser virkelig ned på unge mødre etter dagens episode, ble ikke akkurat innponert. Spesiellt hun blonde er ille...

Skrevet

He he, er enig i at jeg ble litt sjokkert over at hun trodde HS beskjed om at babyen kunne falle ned, skyldtes at HS var gammel og negativ mot unge mødre, og ikke at det faktisk kan skje og medføre hodeskade...!

Men ellers synes jeg da hun virker omsorgsfull og som en engasjert mor, om enn noe kort i blant ;).

Tror ikke vi skal glemme at slike produksjonsselskaper klipper veldig, og utelater mye som hadde gitt oss seere et langt mer nyansert bilde av personen. TV-selskapene tjener på å få tak i folk som ikke er redde for å drite seg ut, og på å klippe slik at seerene blir sjokkerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...