Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Som sete nummer 2? Noen med synspunkter/erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Hei. Hadde maxicosi mobi til barn nummer 3. Har vært veldig fornøyd med dette.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Hvor lenge brukte barnet ditt det da? H*N syntes det var greit å sitte bakovervendt? Heller mest mot det da, siden det er anbefalt å sitte bakovervendt.. På en annen side virker det mer komfortabelt for barnet med priorifix.. Men, dersom uhellet skulle være ute, så er det jo best med Mobi.. Priorifix var jo best i test i 2007 eller hva det var. Kan egentlig ikke skjønne det, ettersom det er forovervendt.. HI
Ladycaliente Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Har det samme dilemmaet her..Skal kjøpe nytt barnesete og sjonglerer mellom de to..Sjekket også forbrukerrådet..og det var jo priorifix på topp..Og mange butikker har ikke mobi en gang. Men tror nok jeg vil gå for mobi altså..barnets sikkerhet er jo viktigst
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøpte det i sverige og betalte 2700 for det for to år siden. Det gikk greit å sitte bakovervendt for gutten her. Han brukte det fra han var ca 7 mnd og til han var nesten tre år uten problemer.:-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Tusen takk til dere som har svart:) Men, vil gjerne ha flere synspunkter jeg:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Vi har vært veldig fornøyd med Priori (har ikke isofix) selv om dette er forovervendt. Sitter som støpt i bilen og har en veldig god liggestilling. Tror det er veldig avhengig av hvordan man evnt kræsjer om det er negativt med forovervendt. I den ene bilen er det ikke plass til bakovervendt. Datteren min satt bakovervendt til hun var tre, da fikk hun bena i brystet omtrendt så greit hvertfall å ha et sete som man kan kombinere frem og bakovermonterin på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå