Alvorlig Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Mitt første barn ble født på sommeren, så da var ikke dette en aktuell problemstilling. Nå lurer jeg litt mer, april er jo mer lunefull i temperaturen...
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg fikk en jente i april i år,jeg kjøpte ikke dunpose,hadde en litt tynnere pose,vogn dyne og evt tepper om det trengtest.... men nå derimot er jeg nødt og kjøpe til vinteren,jenta er jo bare 7 mnd,og bruker vogn enda(selvfølgelig) og da blir det kaldt med bare den "tynne" posen.... Så du kan jo like så godt kjøpe en nå,og bruke den litt i april/mai...(kan jo vere klade dager da og) så kun bruke dyne/tepper når det blir varmere...og hente fra posen til vinteren igjen,for du trenger det før eller siden uanz =)))
Underveis --> Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Her kommer Junior i mars, og jeg har ikke tenkt til å kjøpe dunpose. Her blir det dyne og lammeskinn i vogna, og gode ullklær. Jeg tenker som så at jeg sikkert kan spare noen hundrelapper dersom disse posene kommer på salg til våren, så da gjør jeg heller det. Er jeg heldig kommer de så tidlig på salg at jeg kan får brukt den på en guffen 17. mai ;-)
Nitus Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg har dunpose til min på 2 år, og det er en kjepeflott pose. Bruker den enda. Han sover i den i barnehagen. Siden den er litt lan går det fint å rulle den sammen i vogna når de er små! De har forresten disse på tilbud på Barnas hus nå. Lykke til!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg skal ha i mars og kommer ikke til å kjøpe dun pose. Her skal det brukes lammeskinn,ullundertøy og en litt tynnere fleese pose med vindtett drag utenpå. Så har jeg dyne også om det skulle bli nødvendig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå