Gå til innhold

Mom2Two' min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varme klemmer og tanker..

Tenker på deg!

Klemmelemmer ღ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, vennen. Takk for at du tenker på meg. Du var den første jeg skrev til før i dag da jeg fikk den telefonen:)

Nå falt "Svigerbestemor" fra i kveld, og jeg går bare og venter på telefon hjemmefra:-(

Nå har jeg avlyst julebord og greier. Vi drar til svigers i morgen formiddag. Ikke mer vi kan gjøre der i kveld uansett. Mulig jeg drar til Vestlandet straks jeg hører noe derfra også.

Jeg tenker på deg midt i kjærlighetssorgen også:( Tenkte du kom til å like den Mayer-sangen skjønner du.

Mange gode klemmelemmer tilbake

Skrevet

Det er så rart det.. For ofte er det slik at flere ting skjer på en gang.. Skulle jo ikke vært slik :-( ..

Håper du holder det ut der..

Ja, du vet hvor jeg er..

Og du vet jeg tenker på deg..

All verdens av gode og varme klemmelemmer og omfavnelser..

Skrevet

Ja, det bruker da alltid å være sånn, at alt skjer på en gang..

Nå har vi brukt en del kvelden på å ringe slektningene i USA, men ikke fått tak i alle ennå da. Jeg har også snakket flere ganger med pappa som sitter "døgnvakt" på sykehuset nå.

Ja, holder det nok ut. Det er bare jeg som er en sensitiv, sentimental og emosjonell type;o)

Det er godt å bli tenkt på:) Hjelper det, synes jeg. Tenker på deg også, og det som skjer i ditt liv. Jepp, vet hvor du er, og du vet hvor jeg er:)

Varme klemmelemmer og omfavnelser til månen og tilbake med ekstrarunde:)

Skrevet

Jeg sender deg en mail i morgen, vennen min..

Håper du får sove i natt.. Og at du står det ut..

Blir nesten litt tom for ord..

Varmeste klemmelemmene i hele verden fra meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...