Gå til innhold

3SMÅSKATTER !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å sende deg svar...men det går ikke...kan du ha for mye PM i innboksen tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må dytte litt før det er natta :)

Skrevet

Slenger svaret her jeg..... får ikke sendt deg melding :( jeg vet jo bare det venninna mi opplevde for et par år siden altså....hun syntes generelt ho dama som drev den var lite hyggelig mot både ansatte og barna, det lå slengt ting i hagen der som ikke var passende for en bhg med små barn, barna fikk ikke leke med alle lekene som var ute i gården da noe av det vissnok var hennes barn sitt, ,hun syntes det var litt møkkete enkelte steder , og i tillegg tok det visst kaka da de hadde tatt med seg alle barna ut i en liten jolle, noe som var meget uforsvarlig! Barna hadde riktignok redningsvester, men 2 eller 3 voksne og en skokk med barn i en liten båt passer seg vel ikke helt...hvor mange skal de klare å redde selv liksom? det var hvertfall 2 eller 3 barn pr ansatt ettersom jeg forsto.

Jeg vet at hun sendte klage til kommunen og at dama vissnok fikk litt refs for hvordan hun drev.... hun ble skikkelig forbanna på venninna mi da hun sa fra...

Er du fra Moss? Kan jo bare forklare hvor de er kanskje...Torderød ligger på Torderød...hehe...på Jeløya, rett ovenfor lyskrysset og første vei til høyre...stort murbygg som også rommer en barneskole. Trollskogen ligger på Orkerød, til høyre i lyskrysset på Jeløy også ca 1 km derfra, mot kirkegården hvis du vet hvor det er.

Torderød er en liten bhg med bare 12 barn mellom 1-4 år. det er 3 voksne hyggelige damer som jobber der og en ung jente på ca 20 år. Bhg er ikke så stor , men de er flinke til å gå på tur og finne på ting, også er de såå flinke med ungene. Sønnen min er kjempeglad hver dag han kommer i bhg. Er 14 mnd. Så ser han trives, og det er deilig for et mammahjerte :)

Trollskogen er en stor bhg som alle de andre. Her er det uteliv som gjelder, de har flotte uteområder og helt inntil skogen . De er ute hele dagen der da, så tenkte å søke der når sønnen min er 2-3 år.

Du kan gå inn på moss kommune sine sider, der er det link til bhg :) Trollskogen har også egen webside... er link til den der også. Håper det var til hjelp :)

Skrevet

Hei Mazza*! Takk for svar! Jeg har samme inntrykk av eieren... hun ser alltid så sur ut, og i hagen er det faktisk en plastjolle nå, med skarpe ødelagte kanter... Det var snakk om å fjerne den, men ingenting skjer i den barnehagen... Noen fine thujaer som foreldrene plantet er helt vissne, og det er det som hilser barna velkommen, og et barnehageskilt, med navnet på som ligger henslengt... Flott! Ødelagte porter, som skulle bli reparert. Ingenting... Noen gamle akebrett har ligget der lenge, henslengt i hagen...

Boden der hvor de få lekene er, har et knust vindu... med planker oppå...

Jeg tør ikke å si i fra til eieren... kan jo bli bitt hehehe..

Men jeg spurte etter et lite tak som skulle bygges, for å skjerme vognene litt, mot vind og regn, og snø... men da fikk jeg som svar, at barnehagen ikke har penger... de ansatte får ikke lønnen sin på dagen heller... og da kunne ikke jeg forvente at de skulle bygge tak!

Nå i mørketiden, ser jeg på barnehagen, og det er ikke noe lys ute, og barna fyker rundt i mørket... ikke kjekt... i 16 tiden når vi skal hente er det ikke koselig bak i gården... midt i skogen...

Nå har jeg søkt på mange bhger i Moss, bl.a Trollskogen, Andersrød, Hundremeterskogen... men krysser fingre for å komme inn..

Tusen takk for svaret, Mazza!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...