Gå til innhold

Til alle som bruker temp !!! ( Og gjerne EL test). Se her please! :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå tempet siden dag 10 i syklusen min. Har også brukt EL test. Fikk utslag på El test dag 13 og 14 og litt 15. Men ikke noen særlig markant stigning i temp. Er det slik at tempen skal øke etter EL, eller er det litt ulikt? har også sett på et sånn "suksess-skjema" at tempen fortsetter å øke litt om man er blitt gravid. Vil det si m.a.o at man på en måte kan se på tempstigningen om man er blitt befruktet?... har brukt skjema fra pernille.info, veldig bra side foresten.

Vil gjerne høre fra andre som temper ( og gjerne har brukt El test) og deres erfaringer på området. :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Tempen stiger like etter EL ja. Men hvor fort den øker kan variere. Noen kan ha ett hopp en morgen, mens andre kan få en liten stigning i tempen en morgen, så litt til den neste morgenen.

Når det gjelder det at tempen kan stige ytterlige etter befruktning (trifasisk kurve), så er ikke dette et sikkert tegn på graviditet, men det er nå ikke et negativt tegn heller da :) Det er bare en liten prosent av de som blir gravid som får en slik kurve.

Da jeg drev å tempet brukte jeg www.fertilityfriend.com der kan du lagre både tempmålinger og symptom osv. og så blir kurven din tolket av programmet. Så får du også en link til din tempside slik at andre kan se på tempen din hvis det er noe du lurer på -anbefales! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...