* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei! Jeg sitter her nå og tenker som bare det.. Har gått foruten prevansjon i snart 2 år, men det har ikke klaffet enda. Har kun tatt innvendig UL og fått konstantert at alt ser fint ut, men så har min gyn anbefalt at vi prøver LAP om noen måneder om spiren ikke sitter snart (om jeg ønsker det..) Men jeg er litt skeptisk til operasjon med narkose osv. spesielt gjennom navlen!! Huff! Det syns jeg høres helt forferdelig ut... Har noen -noen tanker og erfaringer og dele med meg? Har noen prøvd LAP eller røngten HSG? Hva anbefales? Jeg lurer jo da litt på om røngten HSG kunne vært en enklere måte å sjekket egglederne osv på? Hvorfor skal man operere da det kanskje ikke trengs? Ikke nøl med å skrive inn her til meg, jeg er helt blank når det gjelder dette, så alt hjelper ;-D
Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Hei!!Eg tok kikkhulls oprasjon i navlen for 2 mnd siden.Hadde aldri operert meg for noe før det så var veldig nervøs.Men det gjikk kjempe greit,blei operert 10 på 10 og var våken kvart over 10,det tok 10 min bare.De fant ut at den ene egg lederen var litt tett så de spylte gjennom.Var litt ubehagli når eg kom til meg skjøl etter narkose men ellers helt greit.Var ingenting og ver redd for.Var på kontroll idag,å er ikkje blitt gravid,men skal begynne på pergo tab,skal prøve det i 3mnd og visst eg ikkje har blitt gravid da blir det prøve rør.Håper noe av dette var til nytte,hehe!!LYKKE TIL!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Heihei! Åhh, så fint med svar, tusen takk:) Godt å høre at det ikke var sååå ille da.. Fikk du noe arr? Jeg har veldig lyst til å ta en slik undersøkelse, men er ei skikkelig pingle!! Takk for svar. Håper det klaffer snart.. Lykke til du også!!! :-) Stor klem --- Jeg tar også veldig gjerne imot flere svar fra erfarne!! =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå