Babyonboard ;-) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ser på GR's F word på dansk tv3, og skulle begynne å skrive om sjokoladefondant...... Det er jo så himmelsk nydelig!! namnam... Men så plutselig begynner de å snakke om snegler!! Jeg spiser snegler jeg... i masse hvitløkssmør... Men her begynner de å prate om sneglene vi har i HAGEN... *uuuurk*... Og så sier de at folk betaler i dyre dommer for snegler også kan man spise de man har i hagen?? *dobbelt uuurk* Er de ikke kloke??? Kan jo ikke si sånt!!! Og da de var ferdig med å tilberede de og trakk de ut av skallet, vrengte magen min seg.... For de så aldeles ikke ut som de JEG spiser... Snakk om å DREPE matlysta til folk!! grrrrrrr.....
♥Snulder Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Urk.. tror jeg holder meg til sjokoladefondanten jeg....
Gummelillan Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Sjokoladefondant; JA Snegler; NEI!!!!!!! Men hvis noen har motsatt smak, pleier hagen min å få et ganske stort innrykk av arten altså. Pleier å gi ungene en krone for hver de plukker. Nå begynner jeg jo å ane at jeg kan viderselge de.... Hm, ny måte å rette opp finanskrisen kanskje...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg skal ALDRI ALDRI ALDRI mer spise snegler. Og jeg kjenner at det er godt å stå for det;-DDD Sjokoladedondant derimot.............mmmmmmmmmmmm.................eller Hummerbisk........må innrømme at jeg har spist akkurat det vel mange ganger i det siste. Har nemlig en kokkevenn som lar seg overtale til stadighet, selv om det aldri står på menyen;-D Namnamnam..................åh.........nå ble jeg sulten.........
Babyonboard ;-) Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Bare sånn til opplysning... La oss ikke forveksle de engelske (de hadde hus på ryggen), med de ekle brune som det kryr av i hagen etter regn........
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Jeg skal nok aldri mer spise sjokoladefondant... Men det betyr ikke at snegle á la Iberia står på menyen... Jeg har sett at de har prøvd å tilberede dem på spiselig hvis, men den geleklysa kommer jeg aldri, ALDRI, til å smake på!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå