Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Gjelder punkt 5, hvor mye jeg og barnefar oppholder oss sammen. Saken er at vi ses ganske ofte, og tar gjerne en middag sammen for datteren vår sin skyld og for å prate under en god stemning. KAn jeg skrive dette? Eller blir det for personlig? Innspill?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 hva med "kun i sammenheng med samarbeid om felles barn"?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Si at dere av og til spiser middag sammen med datteren, begge to, eller at begge er tilstede på ulike aktiviteter for datteren. Og at dere er platoniske venner, med barnets beste som fokus. Dere er ikke sammen uten at barnet er tilstede. for eksempel. Men du kan bare si at dere kun møtes ved henting og levering, og da prater litt om barnet og ting som har med det å gjøre. Så lenge dere ikke driver med kjærestegreier, så har egentlig ikke NAV noe med det. For det er det de er ute etter å finne ut på det punktet;) Du kan bare krysse nei, også
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Tusen takk for svar! Synes også det er vanskelig å svare på om samværet mellom far og datter er mer enn "standard", for vi har jo ikke slitk system på det enda......Er jo bare 1 mnd siden det ble slutt jo og på denne tiden har de sett hverandre nesten hver ettermiddag....men ingen overattinger. Så det blir jo ikke så mye likevel......Bare en lit annen form..... Må le når du skrev "kjærestegreier! *humre*. Morsomt ord. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 M.a.o, kan jeg skrive at "samværet mellom far /datter er noe hyppigere, men ikke satt helt i system enda pga varierende boforhold etter bruddet"? Det som ligger i det er jo at barnefar ikke har hatt egen leilighet enda, derfor har han ikke hatt henne på overnatting etc. Føler meg skikkelig klønete. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå