Gå til innhold

Hjelp-hva skjer? Ikke mens-neg grav test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på.... Ventet mens søndag og begynte å blø... Men så sluttet det... Tok en test mandag og den var negativ. Men blør enda ikke. Og tok en ny test i dag. Like negativ. Har mens-murringer.

Skjønner ingenting. Vært kvalm et par dager også. Tok Clear Blue som man kan ta 4 dager før, nå er det jo 2 dager etter, forventet mens... Med de andre ungene har jeg testet før forventet mens med samme type test og fårr positivt svar...

OM man har hatt en kjempetidlig abort, kan det da utarte seg slik eller ville jeg blødd mere?

Hva med graviditet utenfor livmoren f.eks, vil det vise negativt på testen men likevel være gravid?

Vi vil egentlig ikke ha flere barn men er man gravid så tar man jo i mot :-)

Tenkte å teste en siste gang til helga og om den er negativ så kan jeg jo ikke være gravid? Men mensen kom jo ikke heller....

Eller???

Håper på maaange svar, noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kommer nok mensen snart.

Om du har et svangerskap utenfor livmora vil du også få positiv test.

Skrevet

Håååper påmensen da... Men det var så rart at jeg begynte å blø på søndag og så stoppet det... Pleier jo ikke være sånn.

Egentlig har jeg ønsket meg litt nummer 5, men kjente jeg ble lettet da testene var negative.... Så jeg håper virkelig at jeg ikke er gravid nå... Har 4 herlige, perfekte barn-og det holder egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...