(:§:) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Husker ikke når vi gjorde det i forrige sv.skap...Var det ikke noe som skulle leveres til Nav trygd og noe til arbeids giver? Hva er endret med pappa-permen?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 du skal levere en til arbeidsgiver og en til nav ja den skal spesifiseres med når du ønsker å ta ut permisjon og når du kommer tilbake. Jordmoren som jeg går til sier at de ikke behandler søknaden før ca 6-8 uker før, men det er ikke noe problem åsende den inn tidligere heller. Viktigeste er vel å få den inn Pappa perm endrer seg for de som får barn fra juli og ut, ikke for oss før den tid. Pappaen får fram til juli 2 uker barselperm (hvor jobben velger om de ønsker å betale eller ikke betale) samt 6 uker senere som dere avtaler dere i mellom. Disse blir jo trukket fra dine henholdsvis 54 eller 44 uker å etter hva jeg har forstått skal dette spesifiseres på permisjonssøknadene også. Noen som har link til korrekt skjema?? jeg sliter litt med å finne det inne på nav sine sider. Blir sittende fast i en jungel av skjemaer å klarer ikke å finne ut hvilket som er riktig.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 jeg henta søknaden på nav..og fikk med det samme beskjed om at det holdt lenge å sende den inn etter nyttår. Har termin i mars.. Nav tromsø som jeg skal sende til da..sikkert forskjellig fra plass til plass=) kan være enkelt å bare ringe å spørre også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå